Vrhunski za uraditi sve. Svakodnevno putovanje na posao, teški i mokri uslovi, krivine na B-putu, duge dionice autoputa, udobnost udvoje, alat koji vas nikada ne iznevjeri. Zamislite zadatak, izazov, avanturu. Odgovor na svaku misao. V-Strom 650.
Cijena već od
Odaberite svoju boju, dodatnu opremu i opcije financiranja na jednom zgodnom mjestu, s mogućnošću da svoju konfiguraciju pošaljete lokalnom distributeru ako želite saznati više.
Jeste li vidjeli sve što trebate znati? Naručite online već danas i vaš odabrani Suzuki zastupnik će vam se javiti da vam pomogne da osigurate vašu savršenu novu mašinu.
645cc DOHC V-Twin je remek-delo Suzuki inženjeringa koje ima istoriju koja se razvija. Za novi 650, ova jedinica je podešena za velikodušni obrtni moment niskog do srednjeg opsega za praktičnu upotrebu uz održavanje uzbudljivog vrhunskog.
Novo dizajnirano sjedalo opravdava reputaciju V-Strom udobnosti. Dok osigurava široku ravnu površinu za podršku vozaču tokom vožnje, prednji dio sjedišta je tanak i omogućava vozaču da lako dođe do tla prilikom zaustavljanja. Takođe, sjedalo ima širok i udoban prostor, osiguravajući da i jahač može uživati u vožnji. Kada se gleda sa strane, obilna podloga vizualno uvjerava, pozivajući jahača na dugu avanturu.
Kombinacija laganog, ali čvrstog aluminijskog okvira s dva lamela i ljuljačke je karakteristika jedinstvena za ovu klasu, a s motorom koji pruža tako izdašan srednji raspon, V-Strom pruža lagano i glatko rukovanje i stabilnost u različitim situacijama vožnje.
Opremljen sa dvostrukim diskovima prečnika 310 mm sa dvostrukim čeljustima sa dva klipa na prednjoj strani i jednim diskom prečnika 260 mm sa jednom klipnom čeljustom pozadi, V-Strom 650 pruža kontrolisane i pouzdane performanse zaustavljanja.
Naplatci od livenog aluminijuma sa deset krakova privlačna su karakteristika za novi V-Strom 650. Ne samo da daju sportski imidž srodan njegovom bratu V-Strom 1000 ABS u porodici modela Suzuki Adventure, prateći DR- BIG i DR-Z, ali poboljšava sposobnost držanja ceste i smanjuje težinu. Veličine točkova su 19 inča sprijeda i 17 inča pozadi, ostvarujući savršenu ravnotežu stabilnog i okretnog upravljanja.
Fleksibilne i udobne konvencionalne teleskopske viljuške imaju karakter praštanja, omogućavajući vožnju na velike udaljenosti bez stresa do uzbudljivog trčanja po krivudavim cestama. Stražnji ovjes je opremljen s podešavanjem odskoka i daljinskim podešavanjem prednaprezanja kojim se može upravljati rukom, što omogućava vozaču da brzo podesi ovjes kako bi odgovarao stilu vožnje ili u slučaju vožnje udvoje ili s punim prtljagom bez ikakvog opterećenja. potrebni alati.
Redizajnirani tanji i pametniji rezervoar i dalje ima kapacitet od 20L, omogućavajući dug domet vožnje u kombinaciji sa odličnom potrošnjom goriva. Uklanjanjem plastičnih poklopaca sa obe strane rezervoara iz prethodnog modela, rezervoar je postao tanji i sada može da primi magnetne vreće za rezervoare. Poklopci okvira su takođe smanjeni, omogućavajući vozaču da seže pravo do tla.
Lako vidljiva i jednostavna za rukovanje/razumijevanje instrument tabla pruža bogate informacije vozaču. Nova instrument tabla uključuje veliki analogni tahometar i digitalna očitavanja za položaj stepena prenosa i brzinomjer. Digitalni odjeljak ispod prikazuje brojač kilometara, mjerač dva puta, sat, nivo goriva, temperaturu rashladne tekućine, temperaturu okoline⁴, napon baterije, raspon preostalog goriva, prosječnu i trenutnu potrošnju goriva i režime kontrole vuče.
Vjetrobran je proširen 9 mm prema gore kako bi se smanjio udar vjetra i odbojnik na karoseriju, dok je oblik promijenjen kako bi se kontrolirao protok vjetra, a ne da bi se jednostavno stvorila zona bez vjetra. Zamagljivanjem granice između zaštitnog i nezaštitnog područja, vozač će se moći slobodnije kretati zbog manje turbulencije i osjetiti prirodni protok vjetra. Ekran se također može podesiti na jednu od tri unaprijed postavljena položaja pomoću četiri zavrtnja.
Prednje i zadnje svjetlo doprinose davanju V-Strom 650 njegovog upečatljivog imidža. Dugo i kratko svjetlo lakih prednjih svjetala su u kompaktnoj vertikalnoj konfiguraciji i ostvaruju svjetlinu ekvivalentnu prethodnim dvostrukim prednjim svjetlima, dok kada su duga svjetla svijetle i niske i visoke sijalice pružajući šire osvijetljeno područje. Novo predstavljena LED zadnja lampa, takođe u srodstvu sa svojim većim bratom, ima visoku vidljivost i doprinosi uštedi težine.
Naslijedio Kljun od originalnog DR-BIG-a, V-Strom se uzdiže visoko, izvan grada, preko planina i svih granica. Naslijeđe DR-BIG-a sada je spremno da podrži vaše avanture, bilo VELIKE ili svakodnevne. Budući da je DR-BIG prvi Adventure model koji ima “kljun”, V-Strom brend je naslijedio taj prepoznatljiv izgled. Sa novim dizajnom koji sadrži direktniju liniju od vrha kljuna do vrha rezervoara.
Sa novim konceptom dizajna “Solid and Smart”, novi model sada ima ažurirani izgled. Suzukijev originalni stil “kljuna” dodatno je naglašen tako što je napravio pravu liniju od vrha do vrha rezervoara, izražavajući DNK iz DR-BIG i pustinjskog trkača DR-Z. Champion žuta je nova boja za V-Strom seriju, koja se odnosi na terensku trkačku scenu Suzukija.
Dinamične sportske performanse susreću sposobnost i udobnost na velikim udaljenostima. Uzbudljiv motor, prilagodljiva šasija, poluaktivno ovjes i pomoć vozaču sljedeće generacije. Spremni za svako putovanje.
Snaga | 71PS | Obrtni moment | 62Nm |
---|---|---|---|
Zapremina motora | 645cc | Potrošnja goriva | 3.53 L/100km |
Ukupna dužina | 2275 mm (89.57 in) | Ukupna širina | 910 mm (35.83 in) |
---|---|---|---|
Ukupna visina | 1405 mm (55.31 in) | Odvojenost od tla | 170 mm (6.69 in) |
Međuosovinsko rastojanje | 1560 mm (61.42 in) | Masa vozila | 216 kg (476 lbs) |
Visina sjedala | 835 mm (32.9 in) | Kapacitet goriva | 20.0 litre (4.4 UK gallons) |
Snaga | 71PS | Obrtni moment | 62Nm |
---|---|---|---|
Podmazivanje | Mokra kartera | Sistem goriva | Ubrizgavanje goriva |
Pogon | Lanac | Provrt | 81.0 mm x 62.6 mm (3.2 in x 2.5 in) |
Tip motora | 4-taktni, tečno hlađeni, DOHC, 90° V-blizanac | Kompresioni odnos | 11.2 : 1 |
Paljenje | Elektronsko paljenje | Transmisija | 6-brzinski stalni zupčanik |
Pokretač | Električni | Emisija CO2 | 100 g/km |
Prednji ovjes | Teleskopski, opruga, uljno amortizovan | Zadnji ovjes | Tip veza, opruga, uljno amortizovan |
---|---|---|---|
Prednje kočnice | Disk, dvostruki | Zadnje kočnice | Disk |
Prednje gume | 110/80R19M/C 59V | Zadnje gume | 150/70R17M/C 69V |
Ukoliko želite ponudu za vozilo popunite obrazac ispod i kontaktirati će vas naš prodavač.