Osvojite nove terene, istražite nove horizonte i doživite nove avanture. Novi prednji točak od 21 inča, ABS koji se može uključiti, ovjes sa dužim hodom i značajan razmak od tla pružaju istinsku terensku sposobnost. Ergonomija po mjeri, elektronska pomagala za vozača, tempomat, dvosmjerni quickshifter i TFT ekran u boji nude udobnost, samopouzdanje i uzbuđenje na dugim relacijama na svakom putovanju.
Cijena već od
Pomaknite se prema dolje da saznate više o motoru, šasiji i komponentama, elektronici i stilu.
Odaberite svoju boju, dodatnu opremu i opcije financiranja na jednom zgodnom mjestu, s mogućnošću da svoju konfiguraciju pošaljete lokalnom distributeru ako želite saznati više.
Jeste li vidjeli sve što trebate znati? Naručite online već danas i vaš odabrani Suzuki zastupnik će vam se javiti da vam pomogne da osigurate vašu savršenu novu mašinu.
Novi V-Strom 1050DE pokreće najnovija iteracija Suzukijevog prepoznatljivog četverotaktnog motora hlađenog tekućinom hlađenog, 90° V-Twin DOHC motora. Proizvod dugogodišnjeg razvoja posvećenog tima strastvenih inženjera, ovaj motor već dugo uživa reputaciju za pružanje prijatnog karaktera, snage, pouzdanosti i odličnog zvučnog zapisa za vašu sledeću avanturu.
V-Strom 1050DE koristi prednosti točkova sa žičanim žbicama i aluminijskim obručima kako bi bolje izdržali moguće udarce prilikom istraživanja staza i drugih grubih površina. Također usvaja veći prednji obruč od 21 inča za veću stabilnost i bolju kontrolu na šljunku i tvrdom tlu. Oba točka su opremljena Dunlop TRAILMAX MIXTOUR gumama, koje imaju polublok šaru gazećeg sloja i posebno dizajniranu unutrašnju strukturu koja pruža čvrst prijem i performanse koje želite prilikom istraživanja različitih terena i staza.
Model prikazan sa opcionalnim dodacima.
Obrnuti prednji viljuški KYB sa unutrašnjim cijevima od 43mm osiguravaju glatku, kontroliranu vožnju i stabilne karakteristike prigušivanja koje su vrlo prikladne za avanturističku vožnju. Potpuno podesivi, omogućavaju vam da prilagodite postavke prema vašim preferencijama ili namijenjenoj upotrebi. Monoshock KYB ogibljenje tipa veze na stražnjem dijelu doprinosi agilnosti i stabilnosti, a njegov prednapon se može prilagoditi jednostavnim okretanjem regulatora. Ogibljenje V-Strom 1050DE prihvaća duži hod, sa 170mm sprijeda i 169mm straga. Stopa opruge, ventil i postavke klipa su posebno podešeni za vožnju na nepokrivenim površinama.
Težnja za izradom visokoučinkovitih aluminijskih okvira integralni je dio Suzuki-jevog inženjerskog DNK već desetljećima, a okvir za V-Strom 1050DE ostaje vjeran tom nasljeđu. Uključuje aluminijske odljevke i ekstrudirane aluminijske sekcije koje daju pravu količinu fleksibilnosti i snage za cjelokupnu čvrstu strukturu. Također sadrži ažurirane sjedalice koje bolje podržavaju opterećenje s neasfaltiranih površina, kao i različite nagibe, putanje i 25mm veću razdaljinu od tla u odnosu na V-Strom 1050 kako bi bolje odgovarao raznolikom terenu. Rezultat je vitak, lagan i čvrst okvir dokazane pouzdanosti koji pruža izvrsnu stabilnost u pravoj liniji, izvanredno upravljanje i lako se maneuvrira, gdje god vas putovanje odvelo. V-Strom 1050DE također usvaja novu, dužu verziju robusnog i laganog zamaha koji se nalazi u V-Strom 1050. Dok zadržava istu razinu vertikalne i bočne čvrstoće koja pruža agilno upravljanje, također povećava torzijsku rigidnost za otprilike 10%. To promiče stabilnost u pravoj liniji uz geometriju šasije modela i duži međuosovinski razmak.
Posebno dizajnirana geometrija šasije omogućava veću stabilnost i upravljivost na šljunku ili ravnoj zemlji, pružajući udoban položaj za vožnju i dobro balansiranu raspodjelu težine između prednjeg i zadnjeg dijela. V-Strom 1050DE također usvaja dizajn sjedala fiksne visine koji smanjuje težinu dok istovremeno postiže veću čvrstoću. Ovo izdržljivo sjedalo bolje podnosi opterećenje prilikom vožnje na neasfaltiranim površinama, kao i promjene težine dok mijenjate položaj da savladate teren. Opciono viša (30mm) i niža (30mm) sjedala također su dostupna u ponudi originalnih dodataka.
Model prikazan opremljen opcionalnim dodacima.
Zaobljeni aluminijski volani za V-Strom 1050DE oblikovani su tako da budu udobni za držanje i inženjerski dizajnirani da pružaju odgovarajući stepen čvrstoće i optimalno prianjanje za kontrolu, bilo da se vozi po asfaltiranim ili neasfaltiranim putevima. Volani za V-Strom 1050DE specifično koriste deblje cijevi i mekšu vrstu aluminija kako bi se omogućilo da se prilagode pravoj mjeri i bolje apsorbiraju udarci, čineći vožnju po grubom terenu lakšom za vaše ruke i ruke. Također imaju širi hvat, ukupno 40mm, što poboljšava kontrolabilnost, posebno prilikom stajanja na osloncima za noge kako bi se lakše pregovaralo o grubim površinama. Na 1050DE modelu, ovi oslonci za noge su širi i čvršći, napravljeni od čelika, dizajnirani da pružaju veću stabilnost kada stojite dok vozite.
Pomažući u zaštiti okvira i drugih osjetljivih dijelova u slučaju pada motocikla, standardno postavljena zaštitna šipka motora povećava povjerenje vozača prilikom vožnje po šljunku ili zemlji. Također je korisna za montiranje originalnih dodataka za maglenke ili drugih dodataka. V-Strom 1050DE usvaja robustan aluminijski zaštitnik kartera motora kako bi se uskladio s njegovim otpornim izgledom. USB port ugrađen na lijevoj strani upravljačke ploče omogućava napajanje za punjenje pametnih telefona, a tu je i 12V DC izlaz ispod sjedišta za punjenje drugih uređaja. Poklopci za člankove prstiju pojačavaju avanturistički stil mašine nudeći dodatnu zaštitu od vremenskih uvjeta, kao i zaštitu od letećih kamenja. Standardni centralni stalak donosi dodatnu praktičnost i funkcionalnost za upotrebu tokom održavanja, utovara ili parkiranja na rastresitim površinama.
Par Tokico radijalnih monoblok čeljusti, svaka sa četiri suprotna klipa, djeluju na 310 mm plutajuće diskove kako bi osigurali pouzdanu snagu zaustavljanja sprijeda. Oni rade zajedno sa stražnjom disk kočnicom kao dijelom ABS-a koji pomaže u sprječavanju blokiranja kotača, za stabilnije kočenje. Napredni kočioni sistem za 1050DE takođe ima povezane kočnice, ABS osetljiv na ugao nagiba i ABS koji se može prebaciti. Mogućnost isključivanja stražnjeg ABS-a za vožnju po terenu i niz drugih tehnologija za lomljenje koje podržava 6-osna inercijalna mjerna jedinica (IMU). Za sve detalje o ovim sistemima i njihovim prednostima, istražite informacije SIRS-a na ovoj stranici.
V-Strom 1050DE ima manji dimno zatamnjeni ekran dizajniran za maksimalnu vidljivost na seoskim stazama. Zaslon je opsežno testiran kako bi se osiguralo da će efikasno smanjiti buku vjetra i spriječiti udarce za udobnije i manje zamorno iskustvo vožnje. Međutim, ako želi, vozač također može kupiti iz asortimana originalne dodatne opreme 80 mm viši ekran i set za podešavanje sa rasponom podešavanja od 50 mm.
V-Strom 1050DE ima trodijelnu konstrukciju prednjeg blatobrana, koja koristi par vertikalnih dijelova suknje koji uspostavljaju šuplji prostor između njih i središnjeg dijela gdje se preklapaju. Ova struktura formira jači, čvršći nosač na viljuške koji je bolje sposoban da izdrži sile primijenjene prilikom vožnje po makadamskim putevima i drugim neasfaltiranim površinama. Dodatna estetska prednost ove konstrukcije je to što omogućava da se vertikalni dijelovi suknje usklade u boji s dijelovima tijela.
Vertikalno naslagani pravougaoni LED farovi pružaju vam jasan pogled na cestu ispred vas, dok u isto vreme dodaju stilski štih licu V-Strom 1050DE. Kompaktna LED pozicijska svjetla, LED indikatori i LED zadnje svjetlo osiguravaju jasnu vidljivost i praktičnu izdržljivost.
Pustinjski trkač DR-Z800 ušao je u istoriju dizajna kada je Suzuki ušao u njega na reliju Pariz-Dakar 1988. godine, uvodeći jedinstven novi koncept na reli scenu koji je i danas popularan među motociklistima. DR-Z je bio kompaktan, lagan i čvrst kao ekseri. Jedan od njegovih najupečatljivijih dizajnerskih elemenata bio je radikalno novi dizajnerski izraz istaknutog “kljuna” ispred. Kao što dokazuje njegova moderna interpretacija dizajna “kljuna”, novi V-Strom 1050DE ostaje vjeran ovom naslijeđu.
V-Strom 1050DE koristi novi prilagođeni TFT ekran u boji od 5 inča koji ima jasno čitljive informacije. Visokokvalitetni displej vas drži u potpunosti svjesnim svih sistema i postavki bicikla i pruža vitalne informacije o radnom statusu u stvarnom vremenu. Tahometar ima dvostruku funkciju kao programabilno svjetlo indikatora broja okretaja koji treperi kada motor dostigne unaprijed podešenu brzinu, a još jedna nova funkcija prikazuje velika iskačuća upozorenja i upozorenja. Postavke ručnog ili automatskog prebacivanja za dnevni (bijeli) i noćni (crni) način prikaza omogućuju vam maksimalnu vidljivost u bilo kojem satu iu bilo kojoj situaciji vožnje.
Dinamične sportske performanse susreću sposobnost i udobnost na velikim udaljenostima. Uzbudljiv motor, prilagodljiva šasija, poluaktivno ovjes i pomoć vozaču sljedeće generacije. Spremni za svako putovanje.
Snaga | 107.4PS | Obrtni moment | 100Nm |
---|---|---|---|
Zapremina motora | 1037cc | MPG | 54.2 |
Ukupna dužina | 2390 mm (94.1 in) | Ukupna širina | 960 mm (37.8 in) |
---|---|---|---|
Ukupna visina | 1505 mm (59.3 in) | Odvojenost od tla | 190 mm (7.5 in) |
Međuosovinsko rastojanje | 1595 mm (62.8 in) | Masa vozila | 252 kg (554 lbs) |
Visina sjedala | 880 mm (34.6 in) | Kapacitet goriva | 20.0 litre (4.4 UK gallons) |
Snaga | 107.4PS | Obrtni moment | 100Nm |
---|---|---|---|
Podmazivanje | Mokra kartera | Sistem goriva | Ubrizgavanje goriva |
Pogon | Lanac | Provrt | 100.0 mm x 66.0 mm (3.9 in x 2.6 in) |
Tip motora | 4-taktni, tečno hlađeni, DOHC, 90° V-Twin | Kompresioni odnos | 11.5 : 1 |
Paljenje | Električno | Transmisija | Lanac |
Pokretač | Električni | Emisija CO2 | 120 g/km |
Prednji ovjes | Obrnuto teleskopski, opruga, uljno amortizovan | Zadnji ovjes | Tip veza, opruga, uljno amortizovan |
---|---|---|---|
Prednje kočnice | Disk, dvostruki | Zadnje kočnice | Disk |
Prednje gume | 90/90-21M/C 54H, tip sa unutrašnjom gumom | Zadnje gume | 150/70R17M/C 69H, bez unutrašnje gume |
Ukoliko želite ponudu za vozilo popunite obrazac ispod i kontaktirati će vas naš prodavač.