Sa svojim glatkim V-Twin motorom koji je uvučen u tanak i lagan okvir rešetke, SV650X kombinuje snagu i agilnost sa klasičnim izgledom kafe trkača.
Cijena već od
Pomaknite se prema dolje da saznate više o motoru, šasiji i komponentama, elektronici i stilu.
Odaberite svoju boju, dodatnu opremu i opcije financiranja na jednom zgodnom mjestu, s mogućnošću da svoju konfiguraciju pošaljete lokalnom distributeru ako želite saznati više.
Jeste li vidjeli sve što trebate znati? Naručite online već danas i vaš odabrani Suzuki zastupnik će vam se javiti da vam pomogne da osigurate vašu savršenu novu mašinu.
V-Twin motor je čudo inženjerstva sa vrhunskom svestranošću. Dok je na nižem broju obrtaja, ovaj motor isporučuje snažan obrtni moment kojim se lako rukuje i dubok i robustan zvuk. Otvorite gas do srednjeg opsega, a snaga reakcije motora je linearna i glatka, ali uvijek pod vašom kontrolom. Zatim pri većim obrtajima, V-Twin ima performanse spremne za rad. Prikazan model 2020.
Performanse zaustavljanja SV650X-a dolaze zahvaljujući velikim dvostrukim disk kočnicama od 290 mm naprijed i disk kočnici od 240 mm nazad koje pružaju izvanredne performanse i kontrolu.
Petokraki liveni aluminijski točkovi stvaraju sportski izgled. Za izvrsnu ravnotežu između performansi pri prolasku kroz krivine i stabilnosti pri visokim brzinama, SV650X koristi gume dimenzija 120/70ZR17M/C za prednji i 160/60ZR17M/C za zadnji točak. Prikazan je model iz 2020. godine.
Prednji sistem ogibljenja koristi izdržljive teleskopske viljuške od 41 mm sa hodom od 125 mm koje su podesive po pretpritisaku. Zadnji deo karakteriše vešanje tipa link sa hodom od 63 mm koje je unaprijed podešeno na jednu od sedam definisanih postavki. Zajedno, sistem ogibljenja SV650X-a osigurava konzistentnu voznju i sportske performanse upravljanja. Prikazan je model iz 2020. godine.
Vitki profil SV650X-a rezultat je ergonomski oblikovanih bočnih panela i optimizovanog dizajna sedišta, što vam omogućava da sedite na motociklu sa nogama na tlu kada ste zaustavljeni ili za lako mijenjanje položaja dok se krećete kroz krivine. Usko, aerodinamično sedište visoko je 790 mm i dizajnirano je gotovo ravno od prednjeg do zadnjeg dela, ali ipak pruža vozačima visok stepen prianjanja u uspravnom položaju. Uprkos svojoj velikoj zapremini od 14.5 litara, rezervoar za gorivo je uskog oblika i ima ergonomski oblik za maksimalnu udobnost vozača. Prikazan je model iz 2020. godine.
Sa izvanrednom težinom spremnom za vožnju od samo 200kg, SV650X omogućava lako i ugodno manevrisanje i upravljanje. SV650X dobro koristi svoju laku težinu sa odzivnim ubrzanjem, okretnim upravljanjem i apsolutnim povjerenjem u manevrisanje. Vozači svih nivoa mogu se uputiti u grad ili na krivudave puteve i doživjeti neograničenu zabavu. Prikazan je model iz 2020. godine.
SV650X ima drugačiji dizajn sjedišta; usko, aerodinamično sjedište odiše retro izgledom i osjećajem. Sjedište ima mekanu oblogu koja pomaže u smanjenju umora vozača, čak i u sportskoj poziciji vožnje. Prikazan je model iz 2020. godine.
SV650X je opremljen našrafljivim upravljačima u odnosu na standardne ravne upravljače na standardnom SV650. Ovi našrafljivi upravljači podstiču sportsku poziciju vožnje i vraćaju se u dane originalnih kafe trkača.
SV650X isijava klasičnim izgledom kafića trkača koji vas odmah privlači, mameći vas da krenete na vožnju. Jednom na putu, vi i mašina postajete partneri u putovanju, dijeleći strast prema performansama i privlačeći pažnju gdje god da idete. Prikazan model iz 2020. godine.
Okrugli far sa višestrukim reflektorima opremljen je stilskim pokrivačem fara. Prorezi na stranama fara podsjećaju na trkačke automobile iz naslijeđa, naglašavajući ličnost SV650X-a. Prikazan model iz 2020. godine.
Emblem na rezervoaru je promijenjen iz potpisnog “S” znaka u SUZUKI logo. Dizajn ima izrazito retro izgled. Kapacitet rezervoara je također povećan sa 13.8 L na 14.5 L. Kombinovano sa izvrsnom efikasnošću potrošnje goriva SV650X-a, ovo značajno proširuje vaš domet vožnje. Prikazan model iz 2020. godine.
Integrirana konfiguracija stražnjih LED svjetala i svjetala za kočenje je kompaktna i tanka. LED svjetla visokih performansi pružaju izvrsnu vidljivost i visoku izdržljivost, te doprinose oštrom i elegantnom izgledu stražnjeg dijela. Prikazan model iz 2020. godine.
Dinamične sportske performanse susreću sposobnost i udobnost na velikim udaljenostima. Uzbudljiv motor, prilagodljiva šasija, poluaktivno ovjes i pomoć vozaču sljedeće generacije. Spremni za svako putovanje.
Snaga | 73PS | Obrtni moment | 64Nm |
---|---|---|---|
Zapremina motora | 645cc | Potrosnja goriva | 3.41 |
Ukupna dužina | 2140 mm (84.3 in) | Ukupna širina | 730 mm (28.7 in) |
---|---|---|---|
Ukupna visina | 1090 mm (42.9 in) | Odvojenost od tla | 135 mm (5.3 in) |
Međuosovinsko rastojanje | 1445 mm (56.9 in) | Masa vozila | 200.0 kg (441 lbs) |
Visina sjedala | 790 mm (31.1 in) | Kapacitet goriva | 14.5 litres (3.2 UK gallons) |
Snaga | 73PS | Obrtni moment | 64Nm |
---|---|---|---|
Podmazivanje | Wet Sump | Sistem goriva | Fuel Injection |
Pogon | Chain | Provrt | 81 mm x 62.6 mm (3.2 in x 2.5 in) |
Tip motora | 4-taktni, 2-cilindrični, tečno hlađen, DOHC, 90°V-twin | Kompresioni odnos | 11.2 : 1 |
Paljenje | Elektronsko paljenje (transistorised) | Transmisija | 6-stepeni konstantni mesh |
Starter | Electric | Emisije CO2 | 96 g/km |
Prednji ovjes | Teleskopska, zavojna opruga, prigušena uljem, podesiva prednapon opruge | Zadnji ovjes | Tip veze, zavojna opruga, prigušena uljem, podesivi prednapon opruge |
---|---|---|---|
Prednje kočnice | Disk, dvostruki | Zadnje kočnice | Disk |
Prednje gume | 120/70ZR17M/C (58W), tubeless | Zadnje gume | 160/60ZR17M/C (69W), tubeless(73W) |
Ukoliko želite ponudu za vozilo popunite obrazac ispod i kontaktirati će vas naš prodavač.