Od oštrih linija koje definišu dužinu njegovog karoserije do performansi njegovog motora od 152 KS, svaki detalj Suzuki KATANA govori o posebnoj lepoti. Dok njeni dizajnerski znakovi odaju dužnu počast kultnoj GSX1100S KATANI iz 1981. godine, koja je ukrala srca vozača širom svijeta, KATANA je potpuno moderna mašina koja oduzima dah i koja je inspirativna za vožnju.
Cijena već od
Pomaknite se prema dolje da saznate više o motoru, šasiji i komponentama, elektronici i stilu.
Odaberite svoju boju, dodatnu opremu i opcije financiranja na jednom zgodnom mjestu, s mogućnošću da svoju konfiguraciju pošaljete lokalnom distributeru ako želite saznati više.
Jeste li vidjeli sve što trebate znati? Naručite online već danas i vaš odabrani Suzuki zastupnik će vam se javiti da vam pomogne da osigurate vašu savršenu novu mašinu.
Četvorotaktni DOHC tečno hlađeni redni četverotaktni motor visokih performansi od 999 ccm koji pokreće Katanu nasljeđuje istinski pobjednički DNK superbicikla. Ovaj ulično podešen motor baziran je na osnovnoj arhitekturi koja ima koristi od znanja stečenog tokom decenija razvoja GSX-R za osvajanje nebrojenih pobeda u proizvodnim trkama, dok takođe uključuje napredne tehnologije razvijene za MotoGP trke.
Japanski mačevaoci posvećuju bezbroj sati da bi iznova kovali, čekićali i savijali sirovi čelik kako bi postigli pravu ravnotežu potrebnu za optimalne performanse oštrice. Potaknuti istim duhom, Suzuki-jev razvojni tim je testirao i fino podešavao svaki komponent kako bi stvorio kompaktan, lagani šasiju koja je dizajnirana da pruži agilnost, lakoću kontrole i karakter koji je zabavan za vožnju.
Okvir od aluminijske legure s dvostrukim nosačima je dizajniran da pruži okretnu upravljivost i izvrsne performanse držanja na cesti. Glavne cijevi okvira su dizajnirane da idu ravno od glave upravljača do osovine stražnje viljuške.
Elegantan dvobojni sjedište je udobno, a traka za sjedište pruža putniku dobar oslonac. Visina sjedišta od 825 mm pruža udobnost i omogućava vozačima da stave noge na tlo kada se zaustave. Tanak dizajn tamo gdje se sjedište spaja s rezervoarom goriva također olakšava da vozačeve noge dosegnu tlo.
KYB obrnut kartridž prednje viljuške od 43 mm pružaju 120 mm hoda za sportsku, a istovremeno luksuznu vožnju. Viljuške imaju potpuno podesivo prigušivanje, povrat, kompresiju i predopterećenje opruge. Hod od 63 mm zadnjeg ovjesa tipa link podešen je za izvanredan progresivni osjećaj i efikasnu reakciju na uslove površine ceste, pružajući agilnost i stabilnost. Zadnji ovjes nudi podesivo prigušivanje povrata i predopterećenje opruge.
Brembo radijalno postavljene monoblok prednje kočione čeljusti su uparene sa plivajućim diskovima od 310 mm kako bi pružile snažne performanse kočenja. Svaka čeljust ima četiri suprotstavljena klipa od 32 mm. Sistem protiv blokiranja kočnica (ABS) prati brzinu točka 50 puta po okretu točka i usklađuje snagu kočenja sa dostupnim prianjanjem. ABS kontrolna jedinica, proizvedena od strane BOSCH-a, je kompaktna i lagana.
LCD instrument tabla sadrži širok spektar korisnih informacija u kompaktnom obliku. Panel ima prilagođeni prikaz sa grafikom ekskluzivnom za KATANA-u i bijelim slovima na crnoj pozadini. Tahometar ima funkciju “peak-hold”, koja prikazuje maksimalne obrtaje u minuti (RPM) kada obrtaji padnu. Tako vozač može prepoznati maksimalne obrtaje u minuti iz posljednjeg trenutka prilikom smanjenja brzine.
Vertikalno postavljen LED far sa jedinstvenim pravougaonim oblikom i LED prednjim pozicionim svjetlima naglašava oštar izgled prednjeg dijela KATANA-e. Na zadnjem dijelu KATANA-e, LED kombinovana zadnja svjetla imaju oštru liniju i jedinstveni uzorak osvjetljenja koji povećavaju napredni izgled stilizacije KATANA-e.
KATANA koristi mali zadnji blatobran podržan od strane zadnje viljuške koja obuhvata zadnju gumu. Premještanjem njega, zajedno sa zadnjim pokazivačima smjera i držačem registarske tablice, na ovu poziciju eliminišu se dijelovi koji se protežu ispod sjedišta kako bi zadnji dio imao čiste linije i čistiji, lakši izgled.
Oštar, vrhunski stil Suzuki KATANA-e. Japanska KATANA je lijepa za gledanje i nevjerojatno uzbudljiva za upotrebu. Vrhunac finog zanata, poznata KATANA kombinuje sofisticiranu japansku estetiku i čistu ljepotu u oštar dizajn. KATANA je razvijena kao sportski stilizovan ulični motocikl koji uzima vitki, zločesti retro izgled i razvija ga kako bi ponudio potpuno moderan stil i performanse.
Dinamične sportske performanse susreću sposobnost i udobnost na velikim udaljenostima. Uzbudljiv motor, prilagodljiva šasija, poluaktivno ovjes i pomoć vozaču sljedeće generacije. Spremni za svako putovanje.
Snaga | 152PS | Obrtni moment | 106Nm |
---|---|---|---|
Zapremina motora | 999cc | Potrosnja goriva | 5.17 |
Ukupna dužina | 2125 mm (83.7 in) | Ukupna širina | 830 mm (32.7 in) |
---|---|---|---|
Ukupna visina | 1110 mm (43.7 in) | Odvojenost od tla | 140 mm (5.5 in) |
Međuosovinsko rastojanje | 1460 mm (57.5 in) | Masa vozila | 215 kg (474 lbs) |
Visina sjedala | 825 mm (32.5 in) | Kapacitet goriva | 12.0 L (2.6 UK gallons) |
Snaga | 152PS | Obrtni moment | 106Nm |
---|---|---|---|
Podmazivanje | Mokra kartera | Sistem goriva | Ubrizgavanje goriva |
Pogon | Lanac | Provrt | 73.4 x 59.0 mm (2.89 in x 2.32 in) |
Tip motora | 4-taktni, 4-cilindrični, tečno hlađeni, DOHC | Kompresioni odnos | 12.2 : 1 |
Paljenje | Elektronsko paljenje (tranzistorsko) | Transmisija | 6-stepeni stalni zupčanik |
Pokretač | Električni | Emisija CO2 | 143 g/km |
Prednji ovjes | Obrnuto teleskopski, opruga, uljno amortizovan | Zadnji ovjes | Tip veza, opruga, uljno amortizovan |
---|---|---|---|
Prednje kočnice | Disk, dvostruki | Zadnje kočnice | Disk |
Prednje gume | 120/70ZR17M/C (58W) | Zadnje gume | 190/50ZR17M/C (73W) |
Ukoliko želite ponudu za vozilo popunite obrazac ispod i kontaktirati će vas naš prodavač.