Čuven po svojoj bogatoj moći, okretnosti i veličanstvenom prisustvu. Legendarni po uspostavljanju novih nivoa performansi, i po tome što je zadržao poziciju broj jedan u protekle dvije decenije u klasi koju je stvorio. Brzo naprijed do danas. Potpuna posvećenost i neumorni trud rađaju novu generaciju savršeno spremnu da nosi vozače u budućnost. Njegovo iskustvo vožnje karakteriše još snažnija isporuka snage i okretnije rukovanje, kolekcija najnovijih elektronskih sistema dizajniranih da optimizuju performanse i učine Hayabusu upravljivijom i predvidivijom. Sve to upakovano u pakovanje koje će momentalno okrenuti glave svojim stilom koji oduzima dah.
Cijena već od
Pomaknite se prema dolje da saznate više o motoru, šasiji i komponentama, elektronici i stilu.
Odaberite svoju boju, dodatnu opremu i opcije financiranja na jednom zgodnom mjestu, s mogućnošću da svoju konfiguraciju pošaljete lokalnom distributeru ako želite saznati više.
Jeste li vidjeli sve što trebate znati? Naručite online već danas i vaš odabrani Suzuki zastupnik će vam se javiti da vam pomogne da osigurate vašu savršenu novu mašinu.
Hayabusin 1.340cc tečno hlađeni redni-četvoro motor postiže još bolju ravnotežu ukupnih performansi, sa većom efikasnošću i izdržljivošću, dok istovremeno zadovoljava Euro 5 standarde emisije. Naslijeđujući naslijeđe Ultimate Sports Bike koji je uspostavio kategoriju 1999. godine, Hayabusa nastavlja da isporučuje neke od najvećih obrtnih momenta i snage pri brzinama motora koje se obično koriste tokom vožnje po cesti. Simbol inženjerskog ponosa i hrabrosti, napravljen je da pruži vrhunsko iskustvo vožnje na duge staze.
KYB obrnut kartridž viljuške pružaju 120 mm hoda prednjeg točka i imaju Diamond-Like Carbon (DLC) premaz na 43 mm unutrašnjim cijevima viljuške kako bi se smanjilo trenje i poboljšala reakcija na male nepravilnosti na cesti. Predopterećenje opruge, prigušivanje kompresije i prigušivanje povratka su potpuno podesivi. Unutrašnja struktura je unaprijeđena kako bi bolje apsorbirala površinu ceste i osigurala još glađu, stabilniju vožnju s optimalnim prijanjanjem. Unutrašnja struktura potpuno podesivog KYB zadnjeg ovjesa sa veznim tipom također je revidirana kako bi se maksimizirala udobnost i stabilnost u pravoj liniji.
Bilo da koristi svoj snažni agregat od 1.340 ccm ili jednostavno stoji mirno, Hayabusa odiše brzinom. Da bi dodatno naglasio ovu osobinu, Hayabusa 25. godišnjica dolazi kompletna sa sjedištem u boji kao standardna oprema.
U srcu ovog izvanrednog šasija nalazi se aluminijski okvir i swingarm Hayabusa-e. Dokazana kombinacija ekstrudiranih aluminijskih sekcija i aluminijskih odljevaka daje pravu količinu elastičnosti i snage ukupnoj krutoj strukturi okvira od legure. Iako skuplji i zahtjevniji za izradu, ekstrudirane aluminijske sekcije postižu ukupnu ravnotežu koju zahtijeva mašina koja pruža vrhunske performanse i postiže nominalnu maksimalnu brzinu od 186 mph. Šasija Hayabusa-e je dizajnirana da vam pruži sigurnost s pouzdanim osloncem, oštrim upravljanjem i predvidljivom kontrolom koje zajedno grade samopouzdanje i poboljšavaju iskustvo vožnje. Sa svojom raspodjelom težine od 50:50, učinkovito prenosi obilnu snagu svog legendarnog agregata na cestu.
Hayabusa koristi najnovije Brembo Stylema® prednje kočione čeljusti. Sa lakšim, kompaktnijim i pažljivo oblikovanim dizajnom namijenjenim za upotrebu na motociklima visokih performansi, ove čeljusti povećavaju protok zraka oko kočionih pločica kako bi se brže hladele i pružile trenutni odziv. Ove čeljusti su uparene s prednjim diskovima prečnika 320 mm i imaju obrazac rupa koji pomaže u optimizaciji efikasnosti hlađenja.
Postavljanje upravljača 12 mm bliže vozaču znatno poboljšava udobnost i smanjuje umor, posebno prilikom dugih vožnji ili tura. Takođe poboljšava upravljivost tokom sportske vožnje, pružajući vozaču bolju povratnu informaciju o tome koliko dobro prednja guma prianja na cesti, bolju podršku vozačevoj poziciji za poboljšanje stabilnosti pri kočenju, i omogućavajući vozaču veću slobodu kretanja za kontrolu u zavojima.
Suzuki je blisko surađivao s Bridgestone-om na razvoju novih BATTLAX HYPERSPORT S22 guma kako bi zadovoljili potrebe nove Hayabusa-e. Gume se odlikuju poboljšanim prianjanjem na suhom, boljim performansama u mokrim uvjetima, većom vučom i agilnošću u svim uvjetima, zadržavajući visok nivo izdržljivosti. Uz novi sastav i konstrukciju, značajna razlika koju ove gume pokazuju u stabilnosti pravocrtne vožnje i prianjanju u zavojima pruža svakom vozaču uzbudljivije i sigurnije iskustvo vožnje. Gume su montirane na novim 7-krakim kotačima koji ne samo da izgledaju sjajno, već i poboljšavaju osjećaj prianjanja.
Hayabusa-ina vertikalno postavljena kratka i duga svjetla su u potpunosti LED dizajn. Karakterističan potpis njihovog svjetlosnog uzorka pruža jasno osvjetljenje noću i čini Hayabusa-u visoko vidljivom. Ova oblast također uključuje fine detalje kao što je japanski znak za Hayabusa-u, a ove luksuzne dodirne tačke mogu se naći u cijelom dizajnu nove Hayabusa-e. LED pozicijska svjetla sa integriranim pokazivačima uredno obrubljuju vanjske ivice velikih SRAD usisnika zraka, za kompaktan, elegantan i moderan izgled. Na zadnjem dijelu, odvažno LED zadnje svjetlo i dizajn pokazivača stvara jedan širok, oštar naglasak koji horizontalno prolazi kroz donji dio repnog dijela.
Aerodinamičke performanse su izuzetno važne na motociklu koji je sposoban da postigne maksimalnu brzinu od 186 mph. Opsežna ispitivanja u vjetrotunelu, puna upotreba najnovijih alata za kompjuterski podržano inženjerstvo (CAE) i godine iskustva, sve doprinose postizanju rafiniranog dizajna sa kojim vozač i motocikl postaju jedno vjetrom rezajući projektil. Hayabusa ima jedan od najboljih koeficijenata otpora zraka koji se mogu naći na bilo kojem motociklu legalnom za uličnu vožnju, dok takođe postiže izuzetan koeficijent aerodinamičkog otpora (CdA) i vrijednosti uzgona kako bi se maksimalno iskoristio potencijal maksimalne brzine i stabilnost pri velikim brzinama. Po bilo kojoj mjeri, Ultimativne Performanse su ono što Hayabusa predstavlja.
Vozači vole bezvremenski raspored, izgled i funkcionalnost instrument table Hayabusa-e. Sada ona koristi najnovija poboljšanja bez gubitka karaktera ili šarma Hayabusa-e. Veći, hrabriji brojevi na analognom tahometru i brzinomjeru poboljšavaju vidljivost, kao i pozadinsko osvijetljene podignute oznake skale oko periferije. Dragulj u kruni je novi TFT ekran u boji postavljen u sredini. Pored trenutnih postavki SDMS-α sistema, uključuje aktivni prikaz podataka koji poboljšava vožnju pružajući pregled trenutnog operativnog statusa motocikla. Ovo uključuje prikaz u realnom vremenu ugla nagiba, pritiska prednje i zadnje kočnice, brzine ubrzanja i položaja gasa.
Eleganta silueta je nepogrešivo ona od Hayabusa-e. Ali moderni izgled njenog stila i luksuzna pažnja na najsitnije detalje govore puno više. Vjerna svom dizajnerskom konceptu, nova Hayabusa sa svojim dugim, niskim stavom vrišti o snazi, performansama i eleganciji. Sa uzdignutim repom i prigušivačima koji pridonose agresivnom stavu njenog masivnog prednjeg dijela, ova Hayabusa izgleda spremno da poleti u uzbudljivu vožnju.
Zlato je oduvijek bilo dostojno kraljevstva, a ovaj kralj brzine je ukrašen specijalnim zlatnim završnim obradama, kao i nekim detaljima laserskog graviranja, kako bi se istaknuo ovaj poseban motocikl. Počinje na prednjem dijelu motocikla, gdje kočioni diskovi imaju zlatnu unutrašnjost. Dok su na zadnjem dijelu, blokovi za podešavanje lanca anodizirani zlatom, što nadopunjuje postojeći zlatni lanac, koji na ovom modelu ima dodatak Hayabusa loga koristeći japanski Kanji znak. Također, na zadnjem dijelu, oba prigušivača nose laserski ugraviran Hayabusa logo na engleskom i japanskom jeziku, za još više kvaliteta i detalja.
Silueta Hayabusa-e je nepogrešiva, a sada je ta silueta naglašena upečatljivom šemom boja Glass Blaze Orange i Glass Sparkle Black. Osim boja, ovaj model također prikazuje emajlirani amblem povodom 25. godišnjice na rezervoaru goriva, kao i dublji Suzuki logo na ovom mjestu. Na drugim dijelovima motocikla šema boja je upotpunjena crnim završnim obradama na oblikovanim panelima i crvenim naljepnicama u obliku slova V na glavnim panelima oplate i zadnjem poklopcu.
Nakon lansiranja originalnog modela 1999. godine, upečatljiva aerodinamična silueta Hayabusa-e postala je odmah prepoznatljiva; ništa ne izgleda baš kao Hayabusa. Ovaj specijalni model povodom 25. godišnjice slavi 25 godina i 3 generacije hiper-motocikla koji definira kategoriju. Svojom snagom, agilnošću i tehnologijom treće generacije, te mnoštvom jedinstvenih stilskih karakteristika, ovaj model se ističe u masi.
Dinamične sportske performanse susreću sposobnost i udobnost na velikim udaljenostima. Uzbudljiv motor, prilagodljiva šasija, poluaktivno ovjes i pomoć vozaču sljedeće generacije. Spremni za svako putovanje.
Snaga | 190PS | Obrtni moment | 150Nm |
---|---|---|---|
Zapremina motora | 1340cc | Potrosnja goriva | 5.58 |
Ukupna dužina | 2180mm (85.8 in) | Ukupna širina | 735mm (28.9 in) |
---|---|---|---|
Ukupna visina | 1165mm (45.09 in) | Odvojenost od tla | 125mm (4.9 in) |
Međuosovinsko rastojanje | 1480mm (583 in) | Masa vozila | 264.0kg (582.0 lbs) |
Visina sjedala | 800mm (31.5 in) | Kapacitet goriva | 20.0 litre (4.39 UK gallons) |
Snaga | 190PS | Obrtni moment | 150Nm |
---|---|---|---|
Podmazivanje | Mokra kartera | Sistem goriva | Ubrizgavanje goriva |
Pogon | Lanac | Provrt | 81.0mm x 65.0mm (3.189in x 2.559in) |
Tip motora | 4-taktni, 4-cilindrični, tečno hlađeni, DOHC | Kompresioni odnos | 12.5 : 1 |
Paljenje | Elektronsko paljenje | Transmisija | 6-stepeni stalni zupčanik |
Pokretač | Električni | Emisija CO2 | 157g/km |
Prednji ovjes | Obrnuto teleskopski, opruga, uljno amortizovan | Zadnji ovjes | Tip veza, opruga, uljno amortizovan |
---|---|---|---|
Prednje kočnice | Brembo Stylema®, 4-klipna, dvostruki disk | Zadnje kočnice | 1-klipna, jednostruki disk |
Prednje gume | 120/70ZR17M/C (58W) | Zadnje gume | 190/50ZR17M/C (73W) |
Ukoliko želite ponudu za vozilo popunite obrazac ispod i kontaktirati će vas naš prodavač.