DNK bicikla koji je pobjedio na trkama, dokazan na stazi i inženjersko znanje usredotočeno na stvaranje savršenog bicikla za ulicu, oštar stas GSX-S950 donosi čvrst i upečatljiv vizuelni paket koji će okrenuti glave. Sve se svodi na ugodne performanse, pouzdanu upravljivost, upotrebljivost vozača i izgled koji se ne može nadmašiti. Sa vršnom snagom od 95PS (70kW) idealan je izbor za novije vozače ili vozače koji se vraćaju i može se prebaciti na 47,5PS (35kW) kako bi ovaj model bio dostupan i vlasnicima A2 licence.
Cijena već od
Pomaknite se prema dolje da saznate više o motoru, šasiji i komponentama, elektronici i stilu.
Odaberite svoju boju, dodatnu opremu i opcije financiranja na jednom zgodnom mjestu, s mogućnošću da svoju konfiguraciju pošaljete lokalnom distributeru ako želite saznati više.
Jeste li vidjeli sve što trebate znati? Naručite online već danas i vaš odabrani Suzuki zastupnik će vam se javiti da vam pomogne da osigurate vašu savršenu novu mašinu.
Četvorotaktni DOHC, redni četverotaktni motor od 999 ccm, tečno hlađen, koji pokreće GSX-S950, koristi pobjednički DNK superbicikla. Ovaj ulično podešen motor baziran je na osnovnoj arhitekturi koja koristi znanje stečeno tokom decenija razvoja GSX-R1000 za osvajanje nebrojenih pobjeda u proizvodnim utrkama, i našeg tima koji je pobjednik šampionata MotoGP. Ovaj GSX-S950 fokusiran na ulicu dizajniran je za rad u uličnim uslovima i uravnotežen je da zadovolji potrebe onih koji žele zabavu i upotrebljivost, a ne samo vrhunske performanse.
Rezervoar za gorivo od 19 litara integrisan je u dizajn GSX-S950, pri čemu još uvijek održava njegov oštar, moderan izgled. Ovaj veliki kapacitet pomaže u smanjenju učestalosti zaustavljanja radi dopune goriva, omogućavajući vam da se vozite i uživate još više.
Liveni aluminijumski točkovi imaju sportski atraktivan izgled i čvrstu laganu strukturu u dizajnu sa šest krakova. Na njih su montirane nove Dunlopove SPORTMAX Roadsport 2 radijalne gume, koje imaju prednosti zahvaljujući ažuriranoj unutrašnjoj strukturi posebno projektovanoj za optimalne performanse na GSX-S950, kao i optimizovanom dezenu gazećeg sloja sa novom smjesom koja poboljšava prianjanje u mokrim uslovima, brže se zagrijava i duže traje. Kombinacija ovih točkova i novih guma radi u harmoniji sa postavkama prednjeg i zadnjeg ovjesa da bi se ostvarili izvanredno prianjanje, stabilnost i brzo rukovanje.
43mm obrnute prednje vilice KYB pružaju vožnju koja je glatka, a ipak sportska, s hodom od 120mm. Zadnji ovjes tipa link sa podesivim prigušivanjem odskoka i podešavanjima prednapona opruge efikasno reagira na različite površine ceste kako bi održao agilan i stabilan osjećaj dok istovremeno omogućava do 130mm hoda zadnjeg točka. Postavke ovjesa su testirane i podešene da najbolje odgovaraju unutrašnjoj strukturi gume i omogućavaju precizno rukovanje i poboljšano upravljanje u zavojima.
GSX-S950 posjeduje visokospecifične radijalne Tokico monoblok čeljusti. Svaka čeljust ima četiri suprotna klipa od 30mm koji djeluju na plutajući disk od 310mm za snažnu kočionu snagu, dajući vam povjerenje i slobodu da uživate u svemu što motor i šasija GSX-S950 imaju za ponuditi.
Šasija karakteriše kompaktan, lagan paket koji čini GSX-S950 agilnim i predvidivim za rukovanje. Njegov okvir sa dvostrukim aluminijumskim nosačima olakšava rukovanje i pruža izvrsnu sposobnost držanja na cesti, dok su njegove ravne glavne cijevi idealne za postizanje visoke krutosti i niske težine. Sve to je povezano sa robusno ojačanim aluminijumskim zamajcem koji dodatno doprinosi karakteru koji omogućava čvrsto prianjanje na cestu i omogućava vožnju s povjerenjem.
Čak i dok stoji, samo gledajući GSX-S950, možete osjetiti koliko je agilan, upravljiv i zabavan za vožnju. Svaki aspekt odražava inženjering fokusiran na pružanje izvrsnog rukovanja i kontrole, bilo da se radi o vožnji gradskim ulicama, pregovaranju sa zavijenim planinskim putevima, ili o povratku kući s posla dugim putem.
GSX-S950 usvaja kolekciju elektronskih sistema koji vam omogućavaju da optimizujete karakteristike performansi kako bi najbolje odgovarale uslovima vožnje i različitim površinama puta, kao i vašem nivou samopouzdanja i iskustva.
Ovo vam koristi ulijevajući veće samopouzdanje i omogućavajući vam da se koncentrišete na uživanje u iskustvu vožnje.
Cilj koncepta dizajna je vizualno izraziti potencijal motocikla sposobnog za takve performanse i prenijeti prefinjenost i sofisticiranost proizvoda dizajniranog za predvidljivije rukovanje, s većom kontrolom na bilo kojem tipu vožnje. Njegove oštre linije, radikalno novi dizajn farova i tanke prednje i zadnje sekcije koje ističu mišićavu masu njegovog središnjeg dijela kombiniraju se kako bi stvorile agresivan stav koji govori o potencijalu moći i performansi.
Radikalan dizajn i originalan izrez heksagonalnih leća novih složenih LED sklopova farova stvaraju oštar, kompaktan i jedinstven prednji dio. Minimalistička maska koja ih okružuje dodaje oštre linije i osjećaj napetosti koji je inspirisan dizajnom pronađenim na Suzuki MotoGP trkaćim mašinama.
Instrument tabla sadrži sve potrebne informacije na kompaktnom, punom LCD ekranu koji koristi čist i intuitivan raspored s informacijama prikazanim po prioritetu. LCD očitanja na panelu uključuju brzinomjer, tahometar, dvostrani mjerač putovanja, poziciju mjenjača, temperaturu vode, domet vožnje, mod za mjerenje vremena kruga, prosječnu potrošnju goriva, trenutnu potrošnju goriva, mod kontrole trakcije, mjerač goriva, sat, napon baterije, indikator obrtaja i podsjetnik za servis.
Pored istaknutog prednjeg svjetla, GSX-S950 koristi tanko, ravno oblikovano kombinovano zadnje svjetlo s LED diodama za visoku vidljivost i dugotrajan vijek trajanja. To je dizajn s dvostrukim lećama koji naglašava stilizovane linije kompaktne zadnje sekcije.
Dinamične sportske performanse susreću sposobnost i udobnost na velikim udaljenostima. Uzbudljiv motor, prilagodljiva šasija, poluaktivno ovjes i pomoć vozaču sljedeće generacije. Spremni za svako putovanje.
Snaga | 95PS | Obrtni moment | 92Nm |
---|---|---|---|
Zapremina motora | 999cc | Potrosnja goriva | 5.17 |
Ukupna dužina | 2,115mm (83.3in) | Ukupna širina | 810mm (31.9in) |
---|---|---|---|
Ukupna visina | 1,080mm (42.52in) | Odvojenost od tla | 140mm (5.5in) |
Međuosovinsko rastojanje | 1,460mm (57.5in) | Masa vozila | 214kg (472lbs) |
Visina sjedala | 810mm (31.9in) | Kapacitet goriva | 19.0L (4.2UK gallons) |
Snaga | 95PS | Obrtni moment | 92Nm |
---|---|---|---|
Podmazivanje | Wet Sump | Sistem goriva | Fuel Injection |
Pogon | Chain | Provrt | 73.4mm x 59.0mm (2.9in x 2.3in) |
Tip motora | 4-taktni, 4-cilindra, tečno hlađeni, DOHC | Kompresioni odnos | 12.2 : 1 |
Paljenje | Elektronsko paljenje (transistorised) | Transmisija | 6-stepeni konstantni mesh |
Starter | Electric | Emisije CO2 | 144g/km |
Prednji ovjes | Inverted teleskopski, opruga, uljno amortizovan | Zadnji ovjes | Tip veza, opruga, uljno amortizovan |
---|---|---|---|
Prednje kočnice | Disk, dvostruki | Zadnje kočnice | Disk |
Prednje gume | 120/70ZR17M/C (58W) | Zadnje gume | 190/50ZR17M/C (73W) |
Ukoliko želite ponudu za vozilo popunite obrazac ispod i kontaktirati će vas naš prodavač.