Suzuki GSX-R linija definira performanse sportskog motocikla više od 30 godina, s više od milion prodatih širom svijeta. Stoga posvećeni inženjeri Suzukija koji su svoje živote posvetili GSX-R shvaćaju svoje odgovornosti vrlo ozbiljno. Upoznajte revolucionarni Suzuki GSX-R125, sa odličnim omjerom snage i težine i ubrzanjem.
Cijena već od
Pomaknite se prema dolje da saznate više o motoru, šasiji i komponentama, elektronici i stilu.
Odaberite svoju boju, dodatnu opremu i opcije financiranja na jednom zgodnom mjestu, s mogućnošću da svoju konfiguraciju pošaljete lokalnom distributeru ako želite saznati više.
Jeste li vidjeli sve što trebate znati? Naručite online već danas i vaš odabrani Suzuki zastupnik će vam se javiti da vam pomogne da osigurate vašu savršenu novu mašinu.
Postoji nauka za pravljenje motora visokih performansi, a DOHC motor GSX-R125 je savršen primjer kako napraviti puno energije iz vrlo efikasne i kompaktne elektrane. Ova snaga kombinuje se sa snažnim obrtnim momentom i izuzetnom ekonomičnom potrošnjom goriva, kako bi se stvorio motor dostojan marke GSX-R.
Sa 137 kg spreman za vožnju, GSX-R125 je lagan i kompaktan, pružajući ultimativnu kontrolu u zavojima za zabavnu i sportsku vožnju. Niska težina je ključna; pomaže u pružanju motocikla sa responzivnim i nagrađujućim upravljanjem za dodatno samopouzdanje na ulici i niske vremena kruga na stazi.
Doprinos niskoj težini motocikla čine 10-kraki aluminijski točkovi. Laki točkovi pomažu u osiguravanju izvrsnog upravljanja, za vožnju koja je zabavna i motocikl koji ide tačno tamo gdje želite. Tanak dizajn krakova također doprinosi sportskom izgledu ovog GSX-R-a, zajedno sa sportskim kočionim diskovima s petalnim uzorkom naprijed i nazad.
Anti-lock Brake System (ABS) je najnovija Bosch ABS 10 osnovna jedinica, koja je najlakši i najkompaktniji dvokanalni ABS sistem na tržištu. Proaktivni sistem prati brzinu točka i odmah interveniše kada se otkrije skorašnje blokiranje točka – prije stvarnog blokiranja. Kompaktni ABS sistem instaliran na GSX-R125 teži samo 0.59 kilograma.
Kako bi se maksimalno iskoristila svaka unca snage iz motora GSX-R125, sportska karoserija motocikla je također izuzetno aerodinamično efikasna za smanjenje otpora i maksimalnu efikasnu brzinu. Ovaj dizajn je rezultat opsežnog razvoja u vjetrotunelu, a elegantna karoserija također poboljšava lakoću upravljanja GSX-R125. Nadalje, ima najmanju projekciju prednje površine u klasi od 125 ccm, pomažući u postizanju najbolje akceleracije u klasi i podržava visoke nivoe efikasnosti goriva.
Oslanjajući se na svoje GSX-R naslijeđe, GSX-R125 ima vertikalno postavljene LED farove, sa kratkim svjetlima iznad dugih svjetala i pozicionim svjetlima na svakoj strani fara. LED farovi GSX-R125 su svijetli i kompaktni, lakši i trajniji u poređenju sa konvencionalnim halogenim farovima viđenim na konkurentskim mašinama. Pošto LED farovi koriste oko 15% električne energije potrebne za rad konvencionalnih sijalica, manje snage motora je potrebno za pokretanje alternatora motocikla, što poboljšava ubrzanje i ekonomičnost goriva. LED svjetlo registarske tablice na zadnjem blatobranu je lagano i kompaktno i mnogo izdržljivije i otpornije na vibracije od konvencionalnih svjetala instaliranih na konkurentskim mašinama od 125 ccm.
Dinamične sportske performanse susreću sposobnost i udobnost na velikim udaljenostima. Uzbudljiv motor, prilagodljiva šasija, poluaktivno ovjes i pomoć vozaču sljedeće generacije. Spremni za svako putovanje.
Snaga | 15PS | Obrtni moment | 11Nm |
---|---|---|---|
Zapremina motora | 124cc | Potrosnja goriva | 2 |
Ukupna dužina | 2000mm (78.7 in) | Ukupna širina | 700mm (27.56 in) |
---|---|---|---|
Ukupna visina | 1070mm (42.1 in) | Odvojenost od tla | 155mm (6.1 in) |
Međuosovinsko rastojanje | 1300mm (51.2 in) | Masa vozila | 137kg (302 lbs) |
Visina sjedala | 785mm (30.9 in) | Kapacitet goriva | 11.0 litre (2.4 UK gallons) |
Snaga | 15PS | Obrtni moment | 11Nm |
---|---|---|---|
Podmazivanje | Mokra kartera | Sistem goriva | Ubrizgavanje goriva |
Pogon | Lanac | Provrt | 62.0 mm x 41.2 mm (2.4 in x 1.6 in) |
Tip motora | 4-taktni, 1-cilindrični, tečno hlađeni, DOHC | Kompresioni odnos | 11.0 : 1 |
Paljenje | Elektronsko paljenje | Transmisija | 6-stepeni stalni zupčanik |
Pokretač | Električni | Emisija CO2 | 55 g/km |
Prednji ovjes | Teleskopski, opruga, uljno amortizovan | Zadnji ovjes | Tip veza, opruga, uljno amortizovan |
---|---|---|---|
Prednje kočnice | Disk (Petal) | Zadnje kočnice | Disk (Petal) |
Prednje gume | 90/80-17M/C, bez unutrašnje gume | Zadnje gume | 130/70-17M/C, bez unutrašnje gume |
Ukoliko želite ponudu za vozilo popunite obrazac ispod i kontaktirati će vas naš prodavač.