Performanse izvedene iz Superbike-a uparene s najnovijom tehnologijom i cjelodnevnom udobnošću omogućavaju novom GSX-S1000GT da isporuči iskustvo sportskog putovanja sljedećeg nivoa i za vozača i za pilota. Uzbudljivih 152 KS, agregat bogat obrtnim momentom i bešavni quickshifter samo je početak. Udobna, ali dinamična šasija, mogućnost prtljaga i tempomat znače da se kilometri puteva koji oduzimaju dah prelaze s lakoćom. Sve ovo je kombinovano sa upečatljivim izgledom, vrhunskom završnom obradom i 6,5” TFT ekranom u boji sa mogućnošću povezivanja sa pametnim telefonom kako bi se zaokružila savršena mašina za vaše sledeće putovanje.
Cijena već od
Pomaknite se prema dolje da saznate više o motoru, šasiji i komponentama, elektronici i stilu.
Odaberite svoju boju, dodatnu opremu i opcije financiranja na jednom zgodnom mjestu, s mogućnošću da svoju konfiguraciju pošaljete lokalnom distributeru ako želite saznati više.
Jeste li vidjeli sve što trebate znati? Naručite online već danas i vaš odabrani Suzuki zastupnik će vam se javiti da vam pomogne da osigurate vašu savršenu novu mašinu.
Četverotaktni, 999 ccm, hlađeni tekućinom, DOHC redni četverocilindrični motor visokih performansi koji pokreće GSX-S1000GT je konstruiran za optimalne performanse u svim vrstama uslova vožnje, bilo da se krećete na dugim udaljenostima ili sportskom trčanju, sve dok ispunjava Euro 5 standarde za emisiju izduvnih gasova.
Sa svojim prostranim kapacitetom od 36 litara, ovi standardni bočni koferi također imaju kompaktan dizajn koji se besprijekorno uklapa u oštri, futuristički izgled GT+. Svaki može primiti kacigu s punim licem i ima mehanizam za brzo otpuštanje ključa za jednostavno montiranje i uklanjanje. U međuvremenu, rezervoar za gorivo kapaciteta 19 litara u kombinaciji sa izvrsnom ekonomičnošću motora od 46.3 MPG donosi vozaču veći mir dajući GT+ superioran domet za ture.
Agilnost, udobnost i užitak u vožnji bili su glavni ciljevi dizajna pri kreiranju ovog sportskog turističkog šasija. Svaki aspekt odražava fokus na izvrsno upravljanje i kontrolu u stvarnim uslovima, poput vožnje sa suvozačem ili prenošenja prtljaga, i minimiziranje umora vozača tokom dugih tura. Još jedan glavni cilj bio je izgraditi šasiju koja će pružiti agresivne performanse agregata izvedenog iz superbike-a prilikom sportskih vožnji.
Uspravna pozicija za vožnju pruža udobnost tokom cijelog dana, dok široko postavljeni upravljači obloženi gumom i aluminijske oslonce za noge s gumenim umetkom smanjuju vibracije i umor. Osim što pomaže u udobnosti, položaj upravljača nudi visok nivo kontrole i osjećaja. Sjedišta za vozača i suvozača imaju sportski i atraktivan novi dizajn, prekriven materijalom koji pruža pozitivno prijanjanje. Vozačevo sjedište je također oblikovano kako bi omogućilo slobodu kretanja tokom sportske vožnje. Posebna pažnja je posvećena dizajniranju debljine, oblika i veličine sjedišta za suvozača kako bi se maksimizirala udobnost putnika, kao i dizajniranju novih ručki na stražnjem dijelu sjedišta za udobnost i jednostavnu upotrebu.
KYB obrnut kartridž prednje viljuške od 43 mm pružaju vožnju koja je sportska, a istovremeno luksuzna. Imaju potpuno podesivo prigušivanje, povrat, kompresiju i predopterećenje opruge. Zadnji ovjes tipa link sa podesivim prigušivanjem povrata i postavkama predopterećenja opruge doprinosi poboljšanju agilnosti i stabilnosti. Od niskih do velikih brzina, upravljanje je neutralno i vozač odmah osjeća stabilnost koja uliva povjerenje. U isto vrijeme, GT+ pruža visoke nivoe performansi, vjerno odgovarajući na teška opterećenja pri velikim brzinama.
GT+ se može pohvaliti radijalno postavljenim Brembo monoblok čeljustima, od kojih svaka ima četiri suprotstavljena klipa od 32 mm koji hvataju plivajuće diskove od 310 mm za snažnu kočionu snagu. Dok su gume posebno razvijene Dunlop SPORTMAX Roadsport 2 radijalne gume, ove koriste ažuriranu unutrašnju strukturu posebno dizajniranu da optimalno rade na GSX-S, kao i optimizirani uzorak gazećeg sloja sa novim sastavom koji poboljšava prianjanje u mokrim uslovima, brže se zagrijava i bolje se troši.
Uprkos svom prostranom kapacitetu od 36 litara, ovi opcionalni bočni koferi Genuine Accessory imaju kompaktan dizajn koji se besprijekorno uklapa u oštri, futuristički izgled GT+. Svaki je sposoban smjestiti kacigu sa punim licem i ima mehanizam za brzo otpuštanje ključa za jednostavno montiranje i uklanjanje. U međuvremenu, rezervoar za gorivo kapaciteta 19 litara u kombinaciji sa izvrsnom ekonomičnošću motora od 46.3 MPG donosi vozaču veći mir dajući GT superioran domet za ture.
Cilj je bio stvoriti novi crossover izraz, sa stilizacijom koja vizualno prenosi potencijal njegovih superbike izvedbi i sposobnosti dugogodišnjeg tourera koji je spreman za vožnju. Ovo se harmonično uklapa sa pažnjom na detalje koja odražava nivo elegancije i sofisticiranosti koji pruža udobnost tokom dugih vožnji i čini touring užitkom gde god vozač želi da ide.
Od oštrih linija i višeslojnih naglasaka njegovog agresivnog sportskog stila do visokog, uspravnog položaja za vožnju i dugonogih proporcija, “GX” se nosi kraljevski kao novi izraz crossover potencijala. Pažnja na svaki detalj odražava nivo elegancije, sofisticiranosti i funkcionalne ljepote koji će sigurno zadovoljiti vašu želju da putujete daleko i široko u udobnosti.
Logotipi na bočnim panelima usisnika usvajaju dizajn koji se odmah prepoznaje kao pripadnik GSX-S serije, prikazujući ime modela velikim, podebljanim stilom koji dodaje ukusan naglasak luksuznom stilu ove nove crossover mašine.
Kombinovano zadnje svjetlo i pokazivači pravca koriste LED diode za visoku vidljivost i duži vijek trajanja. Sa čistim sočivom koje pokriva LED diode, dizajn svjetla prenosi premium, najsuvremeniji osjećaj koji nadopunjuje stilizirane linije kompaktnog zadnjeg dijela.
Vertikalno postavljeni par kompaktnih heksagonalnih LED farova stvara oštar izgled s jedinstvenim karakterom koji prednjem dijelu daje lagan i spreman izgled za akciju. Okruženi su LED pozicionim svjetlima koja emituju svjetlost i imaju uspravan ugao i uski prorezni dizajn koji dodaje prepoznatljivost ovom prednjem dijelu.
Dinamične sportske performanse susreću sposobnost i udobnost na velikim udaljenostima. Uzbudljiv motor, prilagodljiva šasija, poluaktivno ovjes i pomoć vozaču sljedeće generacije. Spremni za svako putovanje.
Snaga | 152PS | Obrtni moment | 106Nm |
---|---|---|---|
Zapremina motora | 999cc | Potrosnja goriva | 5.17 |
Ukupna dužina | 2140mm (84.3in) | Ukupna širina | 1215mm (47.8in) |
---|---|---|---|
Ukupna visina | 825mm (32.50in) | Odvojenost od tla | 140mm (5.5in) |
Međuosovinsko rastojanje | 1460mm (57.48in) | Masa vozila | 226kg (498lbs) |
Visina sjedala | 810mm (31.9in) | Kapacitet goriva | 19.0 litre (4.2UK gallons) |
Snaga | 152PS | Obrtni moment | 106Nm |
---|---|---|---|
Podmazivanje | Mokra kartera | Sistem goriva | Ubrizgavanje goriva |
Pogon | Lanac | Provrt | 73.4mm x 59.0mm (2.89in x 2.32in) |
Tip motora | 4-taktni, 4-cilindrični, tečno hlađeni, DOHC | Kompresioni odnos | 12.2 : 1 |
Paljenje | Elektronsko paljenje (tranzistorsko) | Transmisija | 6-stepeni stalni zupčanik |
Pokretač | Električni | Emisija CO2 | 143g/km |
Prednji ovjes | Obrnuto teleskopski, opruga, uljno amortizovan | Zadnji ovjes | Tip veza, opruga, uljno amortizovan |
---|---|---|---|
Prednje kočnice | Disk, dvostruki | Zadnje kočnice | Disk |
Prednje gume | 120/70ZR17M/C (58W) | Zadnje gume | 190/50ZR17M/C (73W) |
Ukoliko želite ponudu za vozilo popunite obrazac ispod i kontaktirati će vas naš prodavač.